måndag 2 januari 2012

Gott nytt till er alla

Önskar oss ett bättre 2012 än 2011, sjukdomar o motgångar var många, men jag håller huvudet ovan jord o glädjes åt varje dag som jag får vara pigg o kry.
2012, kommer med medgångar, glädje och lycka..

Var sjuk hela veckan innan jul, så liiiite stressad kände jag mig lillejulafton då allt sulle handlas och fixas, men det blev bra ändå.
Julafton var familjetraditionellt här hemma, familjen samlad, så när på ngr bortfall av olika orsaker, som semester på varmare breddgrader, och vem hade motstå det ;)

Matt i kroppen hela veckan därpå men ett besök i köpenhamn på tivolit o ströget blev det, dan innan nyår med ena dottern o svärmor där, en jättemysig, men lång dag, följs av mig, utslagen nyårsafton, stupade i säng efter koll på raketer och njöt av INGA måsten första söndagen 2012. ;)
Ps. gilla mig gärna och lämna gärna en liten kommentar ;)
Tjingeling så länge 

Hittade en kol länk till din blogg ;)
http://www.facebook.com/pages/Inredningsbloggar/153723278005503?ref=ts&sk=wall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kära inlägg är alltid välkommna, Tack för kommentaren jag blir så glad ;)