måndag 5 mars 2012

I väntans tider!! Mormor idag?? Jaaa

Väntar på att jag ska bli mormor idag! 
Jag har vaknat flera gånger inatt, sen vid fem klarvaken, orkade inte masa mig ur sängen för än 7.20 
då jag fick sms från dottra att värkarna varit igång hela natten sen kl ett ;) 
Hon ringde mig kvart över nio, då var det 6 minuter mellan värkarna, 
slemproppen p G ut, så hon skulle förbereda sig på att åka till Halmstad, 
30 minuters restid från henne....... 
och jag bor i skåne 45 minuter från Halmstad, 
gillar inte riktig att det är så långt i mellan, men, men
Nervös Jaaaaaaa ;) 
Jag ha gissat på e kille men vi får väl se vad det blir ;)
Lite bilder på ett koolt killrum, tur att inte jaaaaaag ska ha fler småttingar, såå fint ;)
o ett till för lite twins
koolt svart o vitt

 O ett för tjejen ;)


 Kram o tjingeling

2 kommentarer:

  1. Vad spännande för dig, då är det bara att vänta. Svårt att koppla av, men om hon har verkar så är det väl klart snart. Lycka till. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha Mimmi ;) Det blev en vacker prins ;)
    Kram

    SvaraRadera

Kära inlägg är alltid välkommna, Tack för kommentaren jag blir så glad ;)