lördag 7 januari 2012

Ny dag, nya möjligheter!, ser ut som höst men med fågelkvitter

Dagen har jag tillbringat i att fördjupa mig i siffervärlden, och i nätvärlden.
Planering o marknadsföring;)

Plockar undan julen, lite då o lite då ;) så orkar jag kanske med allt dag!

Dagens TÄNKTA projekt är att göra en lite extra rengöring, rensning undan för undan i köket, hmm vad man samlar på sig saker man aldrig använder..., får se vad jag hinner med idag!
 Den här lille killen hade jag tänkt att ta med hem från Tivolit i K-hamn, men jag orkade inte gå tillbaka en runda till för att handla.. nästa gång kanske ;*)
blev en lite mindre ängel som inte var så stor att bära. den ligger nu ner packad med de andra jultingen, bild har jag kanske .. men vet inte, får kolla senare ;)

Tjingeling för en stund...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kära inlägg är alltid välkommna, Tack för kommentaren jag blir så glad ;)