lördag 14 januari 2012

Besökte Mumintrollen

Denna vecka var jag hos min minsta dotter på besök, hade en mysvecka innan det är dax för bebis.. o gubben hennes, var och besökte sin son i Australien, så det var bara hon och jag, myyyyys. ;)

och här i staden, hade Mumintrollen tagit plats...., 
det första jag såg när vi var på väg till fiket, 
efter min långa resa `som var en berättelse för sig, säger bara, tågtrafiken........ojoj..innan ersättningsbussarna kom, och innan vi var framme...... men men... 

Sååå


helt underbart!


Dom brukar tydligen göra olika sagovärldar 


på vår,vinter, sommar, o höst, 
berättade Zandra som var med min dotter och mötte upp efter min resa ;))


Jättekul idé tyckte jag i alla fall ;)


Kan ju hoppas, att de hunnit byta sagovärld tills underbara barnbarnet kommer till världen i Mars, för då kan jag ju ta fler foton,, ska bara komma ihåg kameran, detta är taget med mobilen.

Vi var på Ullared i 2 dgr, inte så farligt som det låter, men, 
jag hittade lite roliga grejer,,, sååå söta.. hemlisar, men dom har jag inte fotat än men det kommer i dagarna, och håll koll för det kommer en liten tävling ;))

Tjingeling så länge, vi se´s

1 kommentar:

  1. Tack för att du kikade in i min blogg, tack för fina kommentaren, nu ska jag kika runt i din. Ha en skön helg kram Mimmi

    SvaraRadera

Kära inlägg är alltid välkommna, Tack för kommentaren jag blir så glad ;)