söndag 22 januari 2012

Utlottning på 55ans saker o ting


Söndag och på grund av missöde med tekniken, blev utlottningen försenad 1 dag men här kommer den ;)
Nu kör jag en liten utlottning så här i slutet av Januari!
Vinsten består av en liten tavla i vitt
1 lott för kommentar

2 lotter för kommentar+ länkning till utlottningen

3 lotter för ovanstående samt bli följare av min blogg

Hoppas att ni vill vara med,
utlottningen pågår till den 29 februari.

Tjingeling
http://svenskainredningsbloggar.blogspot.com/

10 kommentarer:

  1. Vilken söt tavla, den skulle passa fint hos mig

    SvaraRadera
  2. Mia Björk1/23/2012

    Åh den hade passat så fint i mitt blåa hus :)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Anna-lena1/23/2012

    Första gången jag är här..=) Visste inte att du hade blogg.. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej fin blogg du har ,tar 3 lotter och länkar o bli följare
    Ha en bra dag
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Oh vad roligt ;) Tack för alla fina kommentarer..
    Kram o Tjingeling
    Ses snart igen, några lotter är här ju att börja med i alla fall ;))

    SvaraRadera
  6. Ann-Che Åberg-N2/01/2012

    Så fin :)

    Ha det gott!
    /Ann-Che

    SvaraRadera
  7. Anonym2/10/2012

    Hej i vinterkylan!
    Så söt tavla! Är gärna med i utlottningen, och hoppas på tur...
    1 lott skrapade jag ihop, för jag har ingen egen blogg, är "bara" bloggläsare.
    Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Anonym2/12/2012

    Hej! Väldigt trevlig blogg du har, och en så söt tavla som du lottar ut..
    Blir så klart följare av din mysiga blogg, men det räknas kanske inte.
    1 lott lyckas jag med "möda" skrapa ihop! Ingen egen blogg, så kan inte länka.
    Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad roligt att se att det är så många som vill vara med på min lilla utlottning. ;) Alla fina följare o kommentarer räknas, man behöver inte vara bloggare för att få vara med på utlottningen, ALLA FÅR VARA MED ;)
      Kram o Tjingeling på ett tag

      Radera
  9. Hej Hej! Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning :)

    MVH
    Alexandra
    alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera

Kära inlägg är alltid välkommna, Tack för kommentaren jag blir så glad ;)