tisdag 6 december 2011

2:a advent? Höst? Bakassistent?? Snälla tomten lägg denna på rea...........

God morgon!
Här blir inte så många inlägg för tillfället min data strejkar så jag är inne på mannens data och surfar lite...

Har köpt in tyg till gardiner i vardagsrummet ;)
inte sydda....
Bakingredienser inköpt ;)
inte bakat...
Hittar inte ngn julkänsla 2a advent och det känns fortfarande som vilken höst som helst, vet att jag inte är ensam om denna känsla i år,, men hittar ingen glädje heller...
Hoppas att allt detta ändras snart... Har ju massor att baka o pynta m.m

Öhh.. behöver nog låna barnbarnet lite så det blir bakat i alla fall..
Vill göra lussekatter o klenor och ett pepparkakshus i år, det brukar jag inte göra...men kunde varit roligt för barnbarnet och min systerdotter som ska fira jul här i år, med resten av familjen, alla kommer att vara här, förutom min ena bror som åkt till Tailand december månad, jaa en heel månad är han där och jag är inteeeeeee avis, hihi hmm ;)

Ojoj vad stressigt värre det blev när man fick gnälla lite, sesså upp o hoppa och få fart på bakmaskinen
(ps. önskar mig denna ) men men,,eller jaja... som askungen sa ;) just nu blir det till att använda armarna och händerna som bakmaskin ;)
Såg att de hade tillbehör till denna så man kunde göra egen pasta med;) häftigt tycker jag, alltid velat göra det själv men ett väldigt gitande om man inte har rätt grejer ;)
Ha en trevlig dag
Tjingeling
Janeth


KitchenAid 150EAC


 KitchenAid Köksassistent 150EAC
4 995:-
Från 199 kr/månMer info
Alltid fri frakt på tretti.se!
KitchenAid
Cremefärgad köksmaskin som kombinerar kvalitet med retrostil.
Den snygga och funktionella köksmaskinen från Kitchen Aid passar in i de flesta kök. Den har en suverän kvalitet och en genomsnittlig livslängd på 30 år.
Köksmaskinen har en kraftfull motor på 300 Watt med 10 hastighetsinställningar. Maskinen har även begåvats med en unik planetarisk blandarrörelse som är utvecklad och patenterad av Kitchen Aid. Bunken har en generös volym på nästan 5 liter för flexibel användning. Maximal degkapacitet är 1,2 kg (19 dl) vetemjöl eller 1 kg (16 dl) fullkornsmjöl, samt 9,5 dl degvätska.
Köksmaskinen är både hållbar och står stadigt tack vare att hela maskinen är tillverkad av metall. Köksmaskinen levereras med två olika degkrokar, en ballongvisp och stänkskydd.
Det finns flera mångsidiga tillbehör som du kan komplettera med, samtliga med passande tillbehörsfäste.























KitchenAid 150EAC + 5KGB


KitchenAid Köksassistent 150EAC + 5KGB

5 295:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kära inlägg är alltid välkommna, Tack för kommentaren jag blir så glad ;)